Analýza obchodního modelu a růstu společnosti na elearningovém trhu

Název práce: Analysis of business model and growth of an early-stage company in the e-learning market
Autor(ka) práce: Prouza, Kamil
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lukeš, Martin
Oponenti práce: Komrska, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze a business model of an e-learning company in the Czech Republic whose growth has been rather stagnant and identify ways to accelerate it. An analysis of the business model has been made base on the information provided by the owner. Also, a research of current and prospective customers was conducted using a questionnaire distributed through an online tool. The sample for the current customers consisted of all current customer while the sample for prospective customers consisted of 1 473 contacts in production and manufacturing companies. Based on the results, a set of recommendations have been made for the company. The recommendations, if followed, should accelerate the growth and enable the company to become an important player in the e-learning market.
Klíčová slova: lean methods; business growth; business model; elearning
Název práce: Analýza obchodního modelu a růstu společnosti na elearningovém trhu
Autor(ka) práce: Prouza, Kamil
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lukeš, Martin
Oponenti práce: Komrska, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem práce je analýza obchodního modelu české společnosti, která působí na elearningovém trhu. Protože společnost příliš neroste, práce se snaží indentifikovat způsoby, které by mohly vést ke zrychlení růstu. Analýza byla provedena na základě informací poskytnutých od majitele společnosti. Dále byl uskutečněn průzkum mezi současnými a potenciálními zákazníky, který byl distribuován po síti. Výzkumu současných zákazníků se zúčastnili všichni současní zákazníci. Výzkum potenciálních zákazníků zahrnoval 1 473 kontaktů v produkčních a výrobních firmách. Na základě výsledků byly navrženy doporučení, která by měla zrychlit růst společnosti a umožnit jí stát se důležitým hráčem na elearningovém trhu.
Klíčová slova: lean metody; obchodní model; elearning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2017
Datum podání práce: 18. 8. 2017
Datum obhajoby: 8. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60651/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: