Význam a identifikace intelektuálního kapitálu v marketingové společnosti

Název práce: Význam a identifikace intelektuálního kapitálu v marketingové společnosti
Autor(ka) práce: Mužátko, Richard
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubíček, Aleš
Oponenti práce: Syrový, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se soustředí na identifikaci a následnou analýzu intelektuálního kapitálu v marketingové společnosti. Jako teoretické východisko využívá práce formování pojmu intelektuální kapitál, jehož stěžejní role v současných organizacích nutí k vytváření nástrojů určených k jeho kvantifikaci. Prostřednictvím modelu Skandia Navigator jsou odhaleny stěžejní procesy, které ovlivňují budoucí hodnotu vybrané společnosti. Ta je ovlivněna čtyřmi složkami – lidským, zákaznickým, inovačním a procesním kapitálem. Segment marketingu je rychle se vyvíjejícím odvětvím a vhodná kombinace zmíněných nástrojů může ke konkurenční výhodě a úspěchu. Odhalení slabých a silných stránek společnosti včetně závěrečného doporučení je určeno na základě hlavních činností organizace a potřeb trhu.
Klíčová slova: Znalosti v organizaci; intelektuální kapitál; Skandia Navigator; analýza marketingové společnosti
Název práce: Analysis and identification of intellectual capital in a marketing company
Autor(ka) práce: Mužátko, Richard
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubíček, Aleš
Oponenti práce: Syrový, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on the identification and subsequent analysis of intellectual capital in the marketing company. As a theoretical basis, he uses the formation of intellectual capital concepts, whose main role in contemporary organizations forces them to create tools for quantification. Through Skandia Navigator, key processes are revealed that influence the future value of the selected company. This is influenced by four components - human, customer, innovation and procedural capital. The marketing segment is a rapidly evolving industry. A suitable combination of these tools can be a competitive advantage and success. Revealing the strengths and weaknesses of the company, including the final recommendation, is determined based on key market activities and needs.
Klíčová slova: Intellectual capital; Analysis of marketing company; Knowledge in the organization; Skandia Navigator

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 2. 2017
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 13. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60628/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: