The Positioning Strategy of JUMEX

Název práce: Marketing Strategy for Jumex on Czech Market
Autor(ka) práce: Herrera Llanes, Cristina Edith
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
In a globalized world where we live in today, companies struggle every day the compe-tition among them with the objective of achieve a strong position in a specific market share, to be able to achieve this an embrace an even bigger market, firms had decided to cross borders and conquer new international markets.This is the case of JUMEX, a Mexican company that is trying to introduce their prod-ucts into a Czech market. The current work has the objective of discover the position that the brand has today in the Czech country and develop some effective strategies to help to increase the position of the brand.
Klíčová slova: Positioning; Brand; Strategies
Název práce: The Positioning Strategy of JUMEX
Autor(ka) práce: Herrera Llanes, Cristina Edith
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
AbstraktV globalizovaném světě, v němž žijeme dnes, podniky každodenně zápasí o konkurenci mezi sebou s cílem dosáhnout silného postavení v konkrétním trhu. Aby bylo možné dosáhnout toho, firmy se rozhodly překročit hranice a dobýt nové mezinárodní trhy.V téhle diplomové práci se bude pojednávat o společnost JUMEX, mexickou společnost, která se snaží představit své výrobky na českém trhu. Tahle práce má za cíl zjistit postavení značky na českém trhu a vyvinout efektivní strategie, které pomohou zvýšit pozici značky.
Klíčová slova: Umístění; Značka; Strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 14. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57650/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: