Integrovaná marketingová komunikace - aplikace na vybrané firmě

Název práce: Integrovaná marketingová komunikace - aplikace na vybrané firmě
Autor(ka) práce: Gabdrakhmanova, Regina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vypracování integrované marketingové komunikace pro jednoho z nejsilnějších hráčů v oblasti sdílené ekonomiky – Airbnb. Teoretická část charakterizuje sdílenou ekonomiku, marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jejich trendy a možné užití v praxi. V praktické části je analyzováno vnitřní a vnější okolí společnosti, stanovena cílová skupina a komunikační strategie. Na základě toho byl vytvořen projekt integrované marketingové komunikace. Jsou názorně ukázány možnosti vyhodnocení účinnosti aktivit, a také je vyhotoven přehled nákladů, které firma musí vynaložit na jejich provedení.
Klíčová slova: Airbnb; marketing; sdílená ekonomika
Název práce: Integrated Marketing Communication – application on the selected company
Autor(ka) práce: Gabdrakhmanova, Regina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to develop integrated marketing communication for one of the strongest players in the shared economy - Airbnb. The theoretical part characterizes the shared economy, marketing communication and its tools, starting points for the marketing communication plan, their trends and possible use in practice. The practical part analyses the internal and external environment of the company, determines the target group and communication strategy. Based on this, an integrated marketing communication project was developed. The possibilities of evaluating the effectiveness of activities are shown, as well as an outline of the costs that the company has to spend to implement them.
Klíčová slova: Airbnb; marketing; sharing economy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2017
Datum podání práce: 6. 12. 2017
Datum obhajoby: 10. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63124/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: