Analýza ceny v kontextu dalších marketingových nástrojů

Název práce: Analýza ceny v kontextu dalších marketingových nástrojů
Autor(ka) práce: Růžička, Ladislav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou cenotvorby a zasazením ceny do kontextu ostatních marketingových nástrojů. V teoretické části práce popisuje metody stanovení a změny ceny na základě strategie marketingového výzkumu. Předmětem praktické části je analýza vnějšího prostředí PEST a přímé i nepřímé konkurence dvou poboček Jazykové školy AQAP. Výzkum se zaměřuje na hlavní produkt školy, kterým jsou kurzy angličtiny pro děti, které firma provozuje po zakoupení franchisingové licence. Cílem je ověřit pozici školy na trhu porovnáním s ostatními subjekty. Jako hlavní kritéria srovnání slouží kvalita a cenová struktura nabídky. Výsledkem zkoumání je doporučení vhodné ceny. S časovým odstupem pak práce analyzuje první dopady této změny.
Klíčová slova: analýza PEST; analýza konkurence; cenotvorba; marketingový mix
Název práce: Price analysis in the context of other marketing tools
Autor(ka) práce: Růžička, Ladislav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with pricing and pricing in the context of other marketing tools. In the theoretical part it describes the methods of setting and changing price levels based on the strategy and marketing research. The practical part is the PEST analysis of the external environment and an analysis of direct and indirect competition of two branches of the AQAP Language School. The research focuses on English language courses for children, the main product that the company operates after purchasing the franchise license. The aim is to verify the position of the school in the market by comparing it with other subjects. The quality and price structure of the offer are the main criteria for comparison. Exploration is the recommendation of an appropriate price. With a time lag then the work analyses the first impacts of this change.
Klíčová slova: Pricing; Marketing mix; PEST analysis; Competition analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 5. 2017
Datum podání práce: 6. 12. 2017
Datum obhajoby: 10. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61999/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: