Návrh metodiky pro využití prvků gamifikace v interaktivní reklamě

Název práce: Návrh metodiky pro využití prvků gamifikace v interaktivní reklamě
Autor(ka) práce: Hudeček, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Svatoš, Oleg
Oponenti práce: Potančok, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá využitím gamifikace v reklamním průmyslu. Cílem práce je prozkoumat teorii obou oblastí ve vzájemné souvislosti, najít příklady úspěšných projektů v této oblasti a na základě těchto poznatků sestavit návrh metodiky. Za tímto účelem je v práci provedena rešerše zdrojů, následovaná analýzou nalezených projektů. Metodika je vytvořena syntézou nalezených informací. Hlavním přínosem této práce je uvedení čtenáře do problematiky a poskytnutí uceleného souboru postupů, doporučení a dalších zdrojů, na základě kterých může postupovat při tvorbě vlastního projektu v této oblasti.
Klíčová slova: gamifikace; reklama; marketing; hry; interaktivní reklama
Název práce: Proposal of methodology for using elements of gamification in interactive advertisement
Autor(ka) práce: Hudeček, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Svatoš, Oleg
Oponenti práce: Potančok, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work is handling using gamification in advertising industry. The goal of this work is to explore theory of both areas in context of each other, to find examples of succesfull pro-jects in this area and to assemble a metodology based on these findings. Fro this purpose is performed a literature search, followed by analysis of found projects. The metodology is created by synthesis of found information. The main benefit of this work is the introduc-tion of the topic to the reader and the offer of integrated complex of procedures, recom-mendations and additional sources, which can be used to create own project in this area.
Klíčová slova: gamification; interactive advertisement; marketing; games; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Kognitivní informatika
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 11. 2016
Datum podání práce: 10. 12. 2017
Datum obhajoby: 25. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59692/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: