Chování dominantní televize v online prostředí

Název práce: Správanie dominantnej televízie v online prostredí
Autor(ka) práce: Vaďura, Matěj
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Zelený, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Túto bakalársku prácu som zameral na skúmanie postavenia a správania dominantnej televízie (TV Markíza) v online prostredí a jej vplyvu na diváka. Identifikujem a analyzujem jednotlivé faktory, ktoré sú súčasťou online identity tejto televízie, rozoberiem časti ako digitálny marketing a online marketing. Súčasťou práce bude aj prieskum fungovania Televízie Markíza prostredníctvom internetu.
Klíčová slova: marketing; mass media; televizia
Název práce: Behavior of dominant TV in online enviornment
Autor(ka) práce: Vaďura, Matěj
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Zelený, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
In this Bachelor thesis I have focused on examining the position and behavior of the dominant TV (TV Markíza) in the online environment and its impact on the viewer. I try to identify and analyze the various factors that are part of the online identity of this television, by analyzing parts such as digital marketing and online marketing. Part of the work will be a survey on the functioning of Markíza TV through the Internet.
Klíčová slova: marketing; television; mass media
Název práce: Chování dominantní televize v online prostředí
Autor(ka) práce: Vaďura, Matěj
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Zelený, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tuto bakalářskou práci jsem zaměřil na zkoumání postavení a chování dominantní televize (TV Markíza) v online prostředí a její dopad na diváka. Identifikuji a analyzuji jednotlivé faktory, které jsou součástí online identity této televize, rozeberu části jako digitální marketing a online marketing. Součástí práce bude i průzkum fungování Televize Markíza prostřednictvím internetu.
Klíčová slova: televize ; mass media; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2016
Datum podání práce: 24. 5. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62337/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: