Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Název práce: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Kubátová, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Ezrová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu vybrané společnosti, kterou je COLMEX, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky o marketingu, marketingovém mixu a jeho nástrojích. Základní marketingový mix je navíc rozšířen o další nástroj. Na závěr teoretické části je popsána SWOT analýza. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na vybranou společnost. Nejprve je představena společnost, poté je provedena analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Nakonec je vytvořena SWOT analýza a její bodové hodnocení. Sběr dat pro vypracování praktické části je udělán pomocí kvalitativní metody. Cílem této práce je provedení analýzy marketingového mixu vybrané společnosti a na jejím základě jsou navržena doporučení pro jeho optimalizaci.
Klíčová slova: marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; SWOT analýza
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools of a Chosen Company
Autor(ka) práce: Kubátová, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Ezrová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix in a chosen company, which is COLMEX, s.r.o. The theoretical part summarizes general knowledge about marketing, marketing mix and its tools. In addition, the basic marketing mix is extended by another tool. At the end of the theoretical part, SWOT analysis is described. The practical part apllies this knowledge to a chosen company. First of all, the company is introduced and then the analysis of various marketing mix tools is performed. Finally, SWOT analysis and its score are calculated. Data collection for the practical part is done using a qualitative method. The aim of this thesis is to analyse the marketing mix of the chosen company and propose recommendations for its optimisation.
Klíčová slova: marketing; marketing environment; marketing mix; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 3. 2017
Datum podání práce: 16. 4. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61106/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: