Vnímání značky

Název práce: Vnímání značky
Autor(ka) práce: Patková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání značky jejími spotřebiteli se zaměřením na konkrétní značku LEGO DUPLO. Práce je strukturována do třech částí. Úvodní kapitola si klade za cíl postavit teoretický základ pro další části, které jsou zaměřené více na praxi. Cílem druhé kapitoly je seznámit čtenáře se společností LEGO, jelikož je používána jako praktický příklad pro účely této práce. Závěrečná kapitola je potom věnována vlastnímu kvantitativnímu výzkumu. Cílem této diplomové práce je na základě analýzy realizovaného dotazníkového šetření porovnat vnímání značky LEGO DUPLO rodiči dětí předškolního věku s positioningem této výrobkové řady. Diplomová práce je založena na předpokladu, že je značka LEGO DUPLO vnímána rodiči dětí stejně, jak se sama prezentuje, tedy jako značka vhodná pro předškolní děti ve věku 1,5-5 let, značka podporující rozvoj jejich motorických a dalších schopností nutných k jejich správnému rozvoji.
Klíčová slova: vnímání značky; trh hraček; LEGO DUPLO ; předškolní děti ; rozvoj dovedností
Název práce: Perception of the brand
Autor(ka) práce: Patková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on the analysis how brands are perceived by their consumers with special emphasis on LEGO DUPLO brand. The thesis is divided into three parts. The first part is aimed at setting up a theoretical basis for the next parts dedicated more to the practice. The objective of the second chapter is to present LEGO company as it is used as a practical example for the purpose of this thesis. The final part is dedicated to the own quantitative research. The aim of this diploma thesis is to compare the perception of LEGO DUPLO brand by the pre-school children’s parents with the positioning of this product line. The thesis is based on the assumption that LEGO DUPLO brand is perceived by the parents in the same way as the company presents itself.
Klíčová slova: brand's perception; toy market; LEGO DUPLO ; preschool children; development of skills

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2016
Datum podání práce: 16. 4. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58167/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: