Specifika přístupu k firemním zákazníkům na trhu telekomunikací

Název práce: Specifika přístupu k firemním zákazníkům na trhu telekomunikací
Autor(ka) práce: Butakova, Anastasia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování firemních zákazníků na trhu telekomunikací a poskytuje celkový přehled o tom, jak firmy nakupují telekomunikační služby. Práce je rozdělena na tři části. První část je věnována specifikům B2B marketingu, druhá přibližuje obor telekomunikací a stručně popisuje český telekomunikační trh. V poslední části jsou představeny a zanalyzovány výsledky provedeného kvantitativního výzkumu firemních zákazníků na telekomunikačním trhu. Přínosem práce jsou doporučení navržené na základě výsledků provedeného šetření doporučení, které mohou sloužit telekomunikačním operátorům jako pokyny pro zefektivnění jejich marketingových a obchodních aktivit směrem k firemním zákazníkům.
Klíčová slova: telekomunikace; B2B marketing; operátoři; firemní zákazníci
Název práce: Specifics of serving corporate customers in telecommunications
Autor(ka) práce: Butakova, Anastasia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with analysis of corporate customers buying behaviour in the telecommunications industry and provides an overview of how companies purchase telecommunications services. The thesis is divided into three parts. The first part is dedicated to the specifics of B2B marketing, the second part introduces the telecommunications industry and briefly describes the Czech telecommunications market. The last section presents and analyzes the results of the conducted quantitative research of business customers in the telecommunications market. The major contribution of this thesis are recommendations based on the results of the survey that can be used by telecommunications services providers as guidance for raising efficiency of their marketing and sales activities towards corporate customers.
Klíčová slova: telecommunications; B2B marketing; telecom providers; corporate customers

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2017
Datum podání práce: 29. 4. 2018
Datum obhajoby: 19. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63967/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: