Vliv marketingové komunikace na spotřební chování specifické sociální kategorie

Název práce: Vliv marketingové komunikace na spotřební chování specifické sociální kategorie
Autor(ka) práce: Soukal, Matěj
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Bartoňová , Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá přístupem marketingové komunikace ve sportovním klubu Adidas Runners Prague. Jejím hlavním cílem je analyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci v Adidas Runners a na a základě této analýzy s promítnutím specifik českého trhu se sportovním oblečením, přesněji obuví porovnat spotřební a kupní chovaní uvnitř skupiny ve srovnání s běžným chováním v Čr. Teoreticko-metodologická část shrnuje dosavadní poznatky k problematice marketingu, definuje základní pojmy a popisuje metodiku, která byla využita pro vypracování. Praktická část se věnuje konkrétním údajům o značce. Dále zkoumá vnímání značky mezi spotřebiteli s využitím dat z MML-TGI a vlastního dotazníkového šetření.
Klíčová slova: vnímání značky; MML-TGI; marketingová komunikace; spotřební chování
Název práce: Influence of Marketing communication on consumer behaviour in Adidas Runners running club
Autor(ka) práce: Soukal, Matěj
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Bartoňová , Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with marketing communication in Adidas Runners Prague. Its main objective is to analyze and evaluate the marketing communication in Adidas Runners and on the basis of this analysis with the projection of the specifics of the Czech sportswear market, more precisely the shoes, to compare consumer and purchasing behaviours within the group compared to the usual behaviour in the Czech Republic. The theoretical-methodological part summarizes the current knowledge of marketing, defines the basic concepts and describes the methodology used for the elaboration. The practical part inform about specification of brand. It also explores brand awareness among Czech consumers using MML-TGI data and its own questionnaire survey.
Klíčová slova: Consumer behaviour; marketing communication; brand perception; MML-TGI

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2017
Datum podání práce: 18. 9. 2018
Datum obhajoby: 3. 10. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63371/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: