Charakteristika poptávky po energetických nápojích

Název práce: Charakteristika poptávky po energetických nápojích
Autor(ka) práce: Fedaruk, Nastassia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Soukupová, Jana
Oponenti práce: Adámek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V dnešní uspěchané době jsou na zaměstnance kladeny velmi značné nároky na výkon.Očekává se od nich, že budou pracovat naplno po celou pracovní dobu, a proto stihnout vícepráce za co nejkratší čas. To s sebou přináší spoustu problémů. Existuje mnoho způsobů, jaktělu dodat chybějící energii. Jedním z nich jsou produkty, které energii přidávají.Nejpopulárnějšími zdroji energie jsou energetické nápoje. Tato bakalářská práce se věnujeprávě poptávce po těchto nápojích. Cílem práce je prozkoumat charakteristické rysy poptávkya vymezit faktory ovlivňující preference spotřebitelů. První část se zabývá teoretickýmiinformacemi ohledně vybraného tématu, a to včetně podrobného popisu faktorů ovlivňujícíchpoptávku. Následuje popis marketingového mixu a jeho jednotlivých částí, které se objevítaké v praktické části. Praktická část se zabývá výzkumem, který je zdrojem pro zpracovánídat a následných odpovědí na otázky, které vycházejí z hlavního cíle práce. V závěru jeuvedeno shrnutí a pokus definice ideálního energetického nápoje podle analýzy poptávky jižexistujících energetických nápojů.
Klíčová slova: reklama; cena; elasticita; marketingový mix; poptávka po energetických nápojích; Red Bull; Energetické nápoje; poptávka; chování spotřebitele
Název práce: Characteristics of the demand for energy drinks
Autor(ka) práce: Fedaruk, Nastassia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Soukupová, Jana
Oponenti práce: Adámek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nowadays, when everyone is in a rush, the overall performance of the stuff must be high. It is expected to solve a lot in the shortest possible period of time. That is where the complications start. There are plenty of ways to get the energy and the products, which can help with that. The most popular sources of energy are energy drinks. This bachelor thesis deals with the demand for energy drinks. The aim is to examine the characteristics of demand. In the first part, the theoretical knowledge about the selected topic will appear, including a detailed description of the factors influencing the demand. Then follows the description of the marketing mix, the individual parts of which appear in the practical part. In the practical part there will be research that will be the source for data processing and the following answers to a question that agrees with the main goal of the work. At the end there will be the attempt to define the ideal energy drink according to the analysis of the demand for already exiting energy drinks
Klíčová slova: demand; demand for energy drinks; Energy drinks; elasticity; marketing mix; price; advertising; Red Bull; consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské ekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 14. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65066/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: