Metody pro rozvoj digitálních komunikačních kanálů se zaměřením na blogy

Název práce: Metody pro rozvoj digitálních komunikačních kanálů se zaměřením na blogy
Autor(ka) práce: Hudcová, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Hrečka, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá jednotlivými faktory a jejich vlivy na návštěvnost komunikačních kanálů, především blogů. Cílem a zároveň přidanou hodnotou práce je popsání proměnných, které by mohly mít vliv na jednotlivá kritéria hodnocení úspěšnosti blogu, podle kterých je možné efektivně, vrelativně krátkém čase a dle obecně aplikovatelného konceptu úspěšně rozvinout jakýkoliv digitální komunikační kanál. První část práce (teoreticko-metodologická část) se věnuje vysvětlení, jak webová struktura funguje a popsání jednotlivých nástrojů, uváděných v literatuře, které jsou potřebné pro optimalizaci webů. Tato část je teoretickým základem pro následnou aplikaci pojmů a postupů do výzkumu, jelikož je pro práci stěžejní dobře tyto optimalizační postupy pochopit. Druhá část práce (praktická) se zaměřuje na zpracování výzkumu jednotlivých kritérií úspěchu, a to pomocí analýzy statistických dat čtyř úspěšných českých blogů. Zároveň je použita obsahová analýza ktomu, aby byly lépe pochopeny některé subjektivně vnímané proměnné, jenž mohou mít na úspěšnost blogu také vliv, ale nedají se kvantifikovat.
Klíčová slova: blogování; návštěvnost webu; blog
Název práce: Methods for the development of digital communication channels, focusing on blogs
Autor(ka) práce: Hudcová, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Hrečka, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with individual factors and their influence on communication channels traffic, especially personal blogs. The aim and added value of this thesis is to describe variables that could influence the criteria generally used for evaluating the success of a blog. According to these generally applicable methods it is possible to successfully develop any digital communication channel in a relatively short time. First part of the thesis (theoretical-methodological part) deals with the explanation of how the web structure works and the description of various tools found in the literature, which are necessary for website optimization. This part is the theoretical basis for subsequent application of these methods in the research and it is crucial to know these optimization procedures in order to understand the research. The second part of the thesis (practical part) focuses on the research, which analyses the statistical data of four successful Czech blogs. At the same time, content analysis is used in order to understand some subjectively perceived variables that can influence the success of the blog but cannot be quantified.
Klíčová slova: blog; website traffic; blogging

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2017
Datum podání práce: 15. 5. 2018
Datum obhajoby: 13. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65268/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: