Návrh strategie crowdsourcingové platformy na Vysoké škole ekonomické v Praze

Název práce: Návrh strategie crowdsourcingové platformy na Vysoké škole ekonomické v Praze
Autor(ka) práce: Gabrielová, Karina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Vítečková, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je identifikovat možnosti implementace studentských projektů pro neziskové organizace a navrhnout strategii crowdsourcingové platformy jako inovativního nástroje pro zvyšování kvalifikace studentů a zároveň CSR aktivity Vysoké školy ekonomické v Praze. Dílčím cílem je analyzovat přínosy a dopady studentských projektů a motivace studentů pracovat pro neziskový sektor. K dosažení cílů je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu, a to formou dotazníkového šetření a série polostrukturovaných rozhovorů. Nejprve je zmapována a analyzována společenská odpovědnost Vysoké školy ekonomické v Praze. Dále jsou zanalyzovány postoje a názory jejich studentů, vyučujících a vedení za účelem získání doporučení a faktorů úspěchu studentských projektů. Poslední výzkumnou částí je otestování zájmu neziskových organizací spolupracovat se studenty. Výsledky výzkumu jsou použity při navrhování strategie crowdsourcingové platformy na VŠE, jejíž součástí je orientační SWOT analýza.
Klíčová slova: crowdsourcing; CSR; USR; neziskové organizace; studentské projekty; strategie
Název práce: The Strategy Propsal of the Crowdsourcing Platform for the University of Economics in Prague
Autor(ka) práce: Gabrielová, Karina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Vítečková, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this thesis is to identify options of implementation of student projects for non-profit organizations and to propose the strategy of the crowdsourcing as an innovative tool for increasing the students’ qualification as well as CSR activities of the University of Economics in Prague. The partial objective is to analyze benefits and impacts of student projects and students’ motivation to work for the non-profit sector. To achieve the goals, a combination of quantitative and qualitative research is applied, specifically through a questionnaire survey and semi-structured interviews. Firstly, the social responsibility of the University of Economics in Prague is mapped and analyzed. It is followed by the attitude and opinion research of its students, teachers and managers in order to obtain recommendations and success factors of student projects. The last research part is about testing the interest of non-profit organizations to work with students. The research results are used in the strategy propsal of the crowdsourcing platform strategy at the university, which futhermore includes the orientation SWOT analysis.
Klíčová slova: USR; strategy; crowdsourcing; non-profit organizations; CSR; student projects

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2018
Datum podání práce: 16. 5. 2018
Datum obhajoby: 13. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65064/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: