Společenská odpovědnost firmy 02 Czech Republic

Název práce: Společenská odpovědnost firmy 02 Czech Republic
Autor(ka) práce: Malá, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Koncept společenské odpovědnosti firem neslouží pouze k naplnění marketingových cílů společnosti, jak si některé firmy myslí, ale za poslední roky se stala velmi důležitou součástí strategie firmy. Tato diplomová práce se věnuje společenské odpovědnosti ve společnosti O2 Czech Republic, a. s. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat aktuální stav společensky odpovědných aktivit společnosti O2 Czech Republic. Mezi vedlejší cíle této práce patří ověření vnímání strategie společenské odpovědnosti studentů a absolventů vysokých škol prostřednictvím dotazníkového šetření a porovnání společensky odpovědných aktivit společnosti O2 s aktivitami konkurentů na českém trhu. Pro psaní této diplomové práce byly využity následující metody vypracování: analýza, srovnávání a empirické šetření. Hlavními zdroji pro tuto diplomovou práci byly odborná literatura o společenské odpovědnosti firem, vlastní dotazníkové šetření a oficiální webové stránky společnosti O2 Czech Republic, na kterých je velmi kvalitně zpracován koncept společenské odpovědnosti této společnosti.
Klíčová slova: Telekomunikace; O2 Czech Republic; Společenská odpovědnost
Název práce: Corporate Social Responsibility of the company O2 Czech Republic
Autor(ka) práce: Malá, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the concept of corporate social responsibility is not only to meet the company's marketing goals, as some companies thinks, but recently the CSR has become a very important part of the company's strategy. This Master´s thesis deals with corporate social responsibility in the company O2 Czech Republic, a. s. The main aim of this Master´s thesis is to analyze the current status of CSR activities in the company O2 Czech Republic. The secondary objectives of this thesis include verifying the perception of the CSR strategy of students and university graduates through a questionnaire survey, and comparison of O2's CSR activities with the activities of their competitors on the Czech market. The following methods were used for writing this thesis: analysis, comparison, and questionnaire survey. The main sources for this Master´s thesis were the specialised literature about CSR, the questionnaire survey and the official website of the company O2 Czech Republic, where the concept of their CSR is well described.
Klíčová slova: Telecommunications; O2 Czech Republic; Corporate Social Responsibility

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2016
Datum podání práce: 30. 11. 2018
Datum obhajoby: 16. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60011/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: