Negativní pověst a její šíření napříč odvětvím

Název práce: Negativní pověst a její šíření napříč odvětvím
Autor(ka) práce: Ženatá, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na obchodní pověst společnosti, její poškození a hrozbu následného šíření negativní reputace napříč odvětvím. Cílem práce je ověřit důležitost obchodní pověsti pro spotřebitele a zjistit, zda se riziko rozšíření negativní pověsti v různých odvětvích liší. Text práce je členěn do 5 kapitol. První kapitola se zabývá obchodní pověstí jako takovou a jejím významem pro společnost. Druhá kapitola je zaměřena na šíření negativní pověsti, třetí kapitola je věnována krizové komunikaci a čtvrtá obsahuje kvantitativní výzkum. Závěrečnou část diplomové práce tvoří případová studie.
Klíčová slova: obchodní pověst; poškození obchodní pověsti; efekt přelití; krizová komunikace
Název práce: Negative reputation and its spread across industries
Autor(ka) práce: Ženatá, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is dedicated to corporate reputation, corporate reputation damage and the threat of negative spill-over effect across industries. The aim of the thesis is to verify the importance of the corporate reputation for consumers and to determine, whether the risk of the negative reputation spill-over varies in different industries. The whole thesis is divided into 5 chapters. The first chapter focuses on the corporate reputation as such and its importance for the company. The second chapter focuses on the negative reputation spill-over, the third chapter deals with crisis communication and the fourth chapter contains the quantitative research. The final part of the thesis is a case study.
Klíčová slova: corporate reputation damage; corporate reputation; spill-over effect; crisis communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2018
Datum podání práce: 4. 12. 2018
Datum obhajoby: 22. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64488/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: