Marketingová studie vybrané atraktivity cestovního ruchu

Název práce: Marketingová studie vybrané atraktivity cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Troitskaia, Iana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Kalábová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vypracovat konkrétní marketingovou studii vybrané atraktivity cestovního ruchu, konkrétně Muzea Smyslů. Úkolem této diplomové práce je analyzovat stávající aplikaci marketingových nástrojů muzea. K vyřešení dané problematiky byly použity následující analýzy: analýza marketingového mixu, analýza prostředí a SWOT analýza. Práce je rozdělena do tří kapitol. První část je věnována vymezení základních pojmů z cestovního ruchu a marketingu. Cílem praktické části je popsat tvorbu marketingové strategie Muzea Smyslů. Klíčovou částí je primární výzkum, jehož úkolem bylo stanovit profil návštěvníka muzea. Na základě analýz a dotazníku byla navrhnuta zlepšení pro Muzeum Smyslů.
Klíčová slova: marketing; cestovní ruch; muzeum
Název práce: Marketing study of selected tourism attraction
Autor(ka) práce: Troitskaia, Iana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Kalábová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to elaborate a specific marketing study of selected tourism attraction - the Museum of Senses. The task of this thesis is to analyze existing application of marketing tools of this museum. To resolve this issue will be used the following analysis: marketing mix analysis, environmental analysis and SWOT analysis. The thesis is divided into three chapters. The first part is devoted to defining the basic concepts of tourism and marketing. The aim of the practical part is to describe the creation of the marketing strategy of the Museum of Senses. A key part is primary research, task was to determine the visitor profile of the museum. Based on the analysis and questionnaire, new improvements have been proposed for the Museum of Senses.
Klíčová slova: marketing; tourism; museum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 3. 2018
Datum podání práce: 7. 12. 2018
Datum obhajoby: 22. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65177/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: