Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Propagace Mexika na zahraničních trzích

Autor práce: Kolář, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Osoba oponující práci: Chaloupková, Kateřina

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Propagace Mexika na zahraničních trzích
Typ práce: Diplomová práce
Jazyk práce: Česky
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadního postavení Mexika a jeho komunikace v mezinárodním cestovním ruchu ve vztahu k zahraničním trhům. Dílčími cíli jsou charakteristika současné situace, konkurenceschopnost cestovního ruchu v zemi, identifikace cílové skupiny a návrh komunikačních strategií směrem potenciální turistům v České republice. O problematice destinačního managementu a marketingu hovoří část teoretická. Na tuto část navazuje analytická sekce, jejíž součástí je situační analýza Mexika z hlediska cestovního ruchu a následný výzkum zabývající se turistickou percepcí této země. Na základě výzkumu jsou v závěru doporučeny strategie a techniky pro efektivní marketingovou komunikaci směrem k České republice.
Klíčová slova: Mexiko; Komunikační mix; Destinační marketing

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Název fakulty: Fakulta mezinárodních vztahů
Název katedry: Katedra cestovního ruchu
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: Vysoká škola ekonomická v Praze

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Propagace Mexika na zahraničních trzích
Překlad názvu: Propagation of Mexico towards international markets
Typ práce: Master thesis
Jazyk práce: Czech
Abstrakt: The objective of the diploma thesis is to evaluate the position of Mexico and its communication in international tourism in relation to international markets. Partial objectives are characteristics of the current situation, competitiveness of tourism in the country, identification of the target group and suggestion of communication strategies towards potential tourists in Czech Republic. The theoretical part consists of destination management and marketing. This section is followed by an analytical section, which includes Mexico's situational analysis of tourism and a research of tourist perceptions of the country. Based on this research, strategies and techniques for effective marketing communication towards the Czech Republic are recommended.
Klíčová slova: Destination marketing; Mexico; Communication mix

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of International Relations
Název katedry: Department of Tourism
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 1. 2018
Datum podání práce: 7. 12. 2018
Datum obhajoby: 17.01.2019
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce64389_kolj11.pdf [2,50 MB]
Oponentura59639_xpetk12.pdf [63,12 kB]
Hodnocení vedoucího64389_lechnyro.pdf [62,60 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/64389/podrobnosti