Firemní kultura v malé firmě

Název práce: Firemní kultura v malé firmě
Autor(ka) práce: Křivánková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Králová, Tereza
Oponenti práce: Holbová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat stávající kulturu ve firmě ABC a zjistit, jak ji vnímá vedení společnosti i její zaměstnanci. Na začátku práce je charakterizována společnost ABC, která si přála být anonymizována. Dále je analyzována její firemní kultura na základě volně dostupných informací a interních dokumentů a pomocí polostrukturovaného rozhovoru bylo zjištěno vnímání kultury jedním ze zakladatelů a zaměstnanci. Získané informace byly seskupeny podle prvků firemní kultury a porovnány. Na závěr proběhlo celkové zhodnocení firemní kultury ABC zaměřené na rozdíl v jejím vnímání zaměstnanci a původně zamýšlenou kulturou, doplněné o identifikaci silných a slabých míst. Následně byla navržena doporučení pro na zlepšení současného stavu. Hlavním přínosem je objektivní zhodnocení aktuálního stavu firemní kultury a souhrn doporučení, na základě kterého se může společnost rozhodnout jednotlivé prvky dále podrobněji zkoumat a řídit.
Klíčová slova: malá firma; firemní kultura; zaměstnanec
Název práce: Corporate culture in a small company
Autor(ka) práce: Křivánková, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Králová, Tereza
Oponenti práce: Holbová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyze the existing culture in ABC and to see how the management of the company and its employees perceive it. At the beginning of this thesis is described the company ABC, which wanted to be anonymized. Afterwards, its corporate culture is analyzed on the basis of freely available information and internal documents, and a semi-structured interview is used to determine the perception of culture by one of the founders and employees. The information gathered was grouped according to corporate culture elements and compared. Finally, an overall evaluation of ABC's corporate culture was carried out, focusing on the difference in employee perception and originally intended culture, along with the identification of strengths and weaknesses. Subsequently, recommendations were proposed to improve the current situation. The main benefit is the objective evaluation of the current state of the corporate culture and a summary of the recommendations, on the basis of which the company may decide to examine and manage the individual elements in more detail.
Klíčová slova: corporate culture; small company; employee

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 10. 2018
Datum podání práce: 8. 12. 2018
Datum obhajoby: 22. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67503/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: