Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami ve vybrané společnosti

Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Kratochvíl, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Knaisl, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků se službami ve vybrané společnosti. Práce nabízí teoretický vhled do problematiky spokojenosti zákazníků, jejího měření pomocí různých metod a vychází z rešerše literatury a zahraničních studií, které poskytují ucelený obraz o metodách meření spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků společnosti Crown Worldwide Movers s.r.o. s relokačními službami a navrhnout doporučení ke zlepšení poskytovaných služeb. Ke sběru dat bude využito kvantitativní metody, konkrétně písemného dotazování. Sesbíraná data budou vyhodnocena v programu SPSS Statistics od společnosti IBM a dále pomocí vybraných modelů pro měření spokojenosti zákazníků, konkrétně modelu „pouze spokojenost“, „důležitost-spokojenost“, diferenční analýzy a indexu spokojenosti zákazníků (CSI). Závěry a doporučení této studie by měla společnost CWM vzít v potaz a případně je implementovat.
Klíčová slova: relokace; zákazník; spokojenost; Crown Worldwide Movers s.r.o.; CSI; pouze spokojenost; diferenční analýza; důležitost-spokojenost
Název práce: Marketing research of customer satisfaction with services in a selected company
Autor(ka) práce: Kratochvíl, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Knaisl, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the evaluation of customer satisfaction with services in selected company. The thesis offers a theoretical insight into the issues of customer satisfaction, its measurement using various methods, and it is based on a literature and foreign studies research that provides a comprehensive picture of the methods of measuring customer satisfaction. The aim of the thesis is to find out the satisfaction of the customers of Crown Worldwide Movers s.r.o. with relocation services and to suggest recommendations for improving the services provided. Quantitative methods, specifically written questioning, will be used to collect data. The collected data will be evaluated by IBM's SPSS Statistics program and selected models for measuring customer satisfaction, specifically the "only satisfaction," "Importance-Satisfaction", Differential Analysis, and Customer Satisfaction Index (CSI) will be used. Conclusions and recommendations of this study should be taken into consideration by CWM and, if applicable, implemented.
Klíčová slova: satisfaction; relocation; customer; differential analysis; importance-satisfaction; CSI; Crown Worldwide Movers s.r.o.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 3. 2018
Datum podání práce: 9. 12. 2018
Datum obhajoby: 30. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65589/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: