Analýza a zefektivnění marketingové komunikace na B2B trhu firmy ACER - C.S

Název práce: Analýza a zefektivnění marketingové komunikace na B2B trhu firmy ACER - C.S
Autor(ka) práce: Šváchová, Ester
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce je analýza a následné zefektivnění marketingové komunikace vybrané dřevozpracující společnosti ACER – C.S., spol. s r.o., která obchoduje na trhu B2B. Nejprve se práce věnuje analýze současné situace, která pomáhá odhalit slabé stránky. Následně se zabývá optimalizací komunikačních nástrojů směrem k velmi úzkému segmentu cílových zákazníků. Na základě teoretických informací, sekundárních dat, ale i primárního výzkumu jsou doporučeny kroky pro zefektivnění jednotlivých komunikačních nástrojů. Primární výzkum byl zpracován ve formě PAPI a zúčastnilo se ho celkem 178 respondentů (většina z nich jsou truhláři). Právě oni jsou klíčovým zdrojem pro nastavení vhodných nástrojů a proto je zároveň potřeba jim věnovat zvýšenou pozornost. Cílem práce je vysvětlení a zdůraznění důležitosti faktu, že efektivní marketingová komunikace patří mezi hlavní aktivity, pomocí kterých firma bude schopna udržet či dosáhnout ještě lepšího postavení na trhu a zajistit si tak stabilní konkurenční výhodu. Hlavním cílem je pak konkretizování komunikačních nástrojů, které jsou pro B2B firmu ACER vhodné.
Klíčová slova: marketingová komunikace; dřevo; B2B; truhláři
Název práce: Analysis and streamlining of the marketing communication on B2B market for company ACER – C.S
Autor(ka) práce: Šváchová, Ester
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this dissertation thesis is the analysis and subsequent increase in effectivity of marketing communication of a wood-processing company ACER – C.S., spol. s r.o., which operates on the Business to Business market. Firstly, the thesis discusses the analysis of the current situation, which helps to uncover its weaknesses. Next it deals with the optimization of communicative tools regarding the very narrow segment of target customers. On the base of theoretical information, secondary data, but also the primary research, there are recommended steps to make individual communicative tools more effective. The primary research has been conducted in the form of Paper and Pencil Interviewing and overall 178 respondents participated. They are the key source for setting up the appropriate tools, which is why we need to pay closer attention to them. The aim of this thesis is the explanation and emphasis on the fact that effective marketing communication belongs to the main activities, with the help of which the company will be able to keep or reach even better place in the market and therefore secure a stable competitive advantage. The main aim is concretization of communicative tools, which are for ACER company currently suitable.
Klíčová slova: B2B; marketing communication; wood

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2018
Datum podání práce: 10. 12. 2018
Datum obhajoby: 30. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65145/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: