Analýza sortimentu a zavádění nové řady produktu ve velkoobchodu

Název práce: Analýza sortimentu a zavádzanie novej rady produktu vo veľkoobchode
Autor(ka) práce: Tomiq, Klodina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom mojej diplomovej práce je analyzovať aktuálny stav sortimentu čistiacich prostriedkov vo vybranom veľkoobchode a následné zavádzanie novej rady produktu, ktorou bude „profesionálny sortiment“ v sekcii čistiacich prostriedkov. V teoretickej časti budú popísané teoretické postupy, ktoré napomôžu k samotnej analýze. V praktickej časti budú popísané konkrétne postupy pri analýze sortimentu a väčší dôraz bude kladený na zavádzanie novej rady produktu. Pri zavádzaní novej rady produktu budú popísané jednotlivé kroky, ktoré sú potrebné vykonať.
Klíčová slova: podpora predaja; SWOT analýza; PEST analýza; marketingový mix; Porterov model
Název práce: Analýza sortimentu a zavádění nové řady produktu ve velkoobchodu
Autor(ka) práce: Tomiq, Klodina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem mé diplomové práce je analyzovat aktuální stav sortimentu čisticích prostředků ve vybraném velkoobchodě a následné zavádění nové řady produktu, kterou bude "profesionální sortiment" v sekci čisticích prostředků. V teoretické části budou popsány teoretické postupy, které napomohou k samotné analýze. V praktické části budou popsány konkrétní postupy při analýze sortimentu a větší důraz bude kladen na zavádění nové řady produktu. Při zavádění nové řady produktu budou popsány jednotlivé kroky, které jsou potřebné provést.
Klíčová slova: marketingový mix; podpora prodeje; Porterův model; PEST analýza; SWOT analýza
Název práce: Assortment analysis and application of a new product line in the wholesale trade
Autor(ka) práce: Tomiq, Klodina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main aim of my diploma thesis is to analyze the current state of the sortiment of detergents in the selected wholesale and the subsequent introduction of a new product line, which will be a "professional assortment" in the cleaning section. In the theoretical part, the theoretical methods will be described which will help in the analysis itself. In the practical part, specific assay procedures will be described and more emphasis will be put on introducing a new product line. When introducing a new product line, the steps to be taken will be described.
Klíčová slova: SWOT analysis; marketing mix; Porter's model; sales support; PEST analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 2. 2018
Datum podání práce: 11. 12. 2018
Datum obhajoby: 30. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64855/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: