Marketingové rozdíly v reklamě v zahraničí oproti ČR

Název práce: Marketingové rozdíly v reklamě v zahraničí oproti ČR
Autor(ka) práce: Dao, Ha
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje marketingovým rozdílům v reklamě v zahraničí oproti České republice. V první části práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k dané problematice. V praktické části je představena organizace zabývající se výrobou a prodejem pivních produktů, pro kterou je sestavena návrhová část reklamní kampaně pro expanzi na čínský trh. Vzniklá doporučení vycházejí z vlastního šetření, které má podobu kvalitativních rozhovorů s vybranými odborníky na mezinárodní marketing a reklamu. Na základě výzkumu byla vypracována základní doporučení pro reklamu v Číně jako je např. využití lokální marketingové a reklamní agentury, využití online reklamy jako hlavního druhu, reklama značky na esport akcích, využití názorových vůdců.
Klíčová slova: Reklama; Marketing; Marketingová komunikace
Název práce: The differencies in advertising in foreign countries and the Czech Republic
Autor(ka) práce: Dao, Ha
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The focus of this thesis is on the differencies in advertising in foreign countries and the Czech Republic. The first part of the thesis presents a theoretical base related to the subject. The practical part includes an introduction of a beer company, creation of proposal for advertising campaign for Chinese market, which the company decided to enter. Designed recommendations are based on own qualitative research with international marketing experts. As the results of the conducted research basic suggestions for an advertising campaign were given such as using local marketing and advertising agencies, using online advertising as main advertising tool, advertising brand in esport activities, using opinion leaders.
Klíčová slova: Marketing; Marketing communication; Advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 6. 2018
Datum podání práce: 12. 12. 2018
Datum obhajoby: 30. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66203/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: