Multisenzorický marketing a branding

Název práce: Multisenzorický marketing a branding
Autor(ka) práce: Matoušek, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá konceptem multisenzorického marketingu a brandingu, jehož podstatou je ovlivnit spotřebitelské chování skrze stimulaci co nejvíce lidských smyslů. Práce má za cíl popsat, jakým způsobem je s tímto konceptem pracováno, zmapovat výsledky realizovaných empirických studií pracujících s tímto konceptem a vytvořit systematický přehled o dosavadním výzkumu multisenzorického marketingu a brandingu. Empirické studie byly vyhledány prostřednictvím dostupných zdrojů Vysoké školy ekonomické v Praze. Následně byly metodou systematické rešerše (systematic review) analyzovány a byla interpretována hlavní zjištění týkající se cílů výzkumů, jejich metodologie a dosažených výsledků.
Klíčová slova: systematická rešerše; multisenzorický marketing; branding; spotřebitelské chování
Název práce: Multisensory marketing and branding
Autor(ka) práce: Matoušek, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the concept of multisensory marketing and branding, the essence of which is to influence consumer behaviour through the stimulation of as many human senses as possible. The thesis aims to describe the principles of this concept, to explore the results of the empirical studies that work with this concept and to create a systematic review of the research of multisensory marketing and branding. Empirical studies were sought through the available sources of the University of Economics, Prague. Subsequently, the main findings concerning the objectives of the research, its methodology and the results achieved were analysed and interpreted by systematic review.
Klíčová slova: consumer behavior; systematic review; branding; multisensory marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 4. 2017
Datum podání práce: 18. 12. 2018
Datum obhajoby: 21. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61848/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: