Analýza marketingové komunikace společnosti Tchibo

Název práce: Analýza marketingové komunikace společnosti Tchibo
Autor(ka) práce: Melníková, Jitka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti Tchibo a připojit případné návrhy na její zlepšení. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů marketingu a marketingové komunikace, se kterými je dále pracováno v praktické části. Jedná se o pojmy jako jsou marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový komunikační mix či SWOT analýza. Cílem praktické části je konkrétní aplikace dříve vymezených pojmů na společnosti Tchibo. Součástí analýzy marketingové komunikace Tchibo je i zhodnocení její aktuální komunikace a uvedení případných návrhů na její vylepšení.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; SWOT analýza
Název práce: Analysis of the marketing communication of Tchibo company
Autor(ka) práce: Melníková, Jitka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communication of Tchibo company and to add possible suggestions for its improvement. The theoretical part deals with the definitions of basics concepts of marketing and marketing communication, that are further worked with in the practical part. These are terms such as marketing, marketing communication, marketing mix, marketing communication mix or SWOT analysis. The aim of the practical part is a concrete application of previously defined terms to Tchibo company. The analysis of marketing communication of Tchibo company includes an evaluation of its current communication and gives possible suggestions for its improvement.
Klíčová slova: marketing; marketing communication; marketing mix; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2018
Datum podání práce: 18. 4. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66661/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: