Komunikační strategie konkrétní značky

Název práce: Komunikační strategie konkrétní značky
Autor(ka) práce: Kšandová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikační strategii značky Garnier na českém trhu a zhodnotit její efektivitu. Na základě analýzy komunikační strategie a současných trendů také navrhnout její zlepšení a identifikovat nové příležitosti. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci obecně a jsou zde definovány základní pojmy. Druhá kapitola čtenáře seznamuje s komunikačním mixem, jeho jednotlivými nástroji a současnými trendy. Třetí kapitola je věnována společnosti L’Oréal, její historii a portfoliu značek. Ve čtvrté části je čtenář seznámen se značkou Garnier, její historií, produkty a je zde představena současná marketingová komunikační strategie značky. V páté kapitole je realizován marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Výstup v podobě zhodnocení marketingové komunikační strategie značky, návrhy na zlepšení její efektivity a identifikace příležitostí vychází z teoretických podkladů i praktické části.
Klíčová slova: marketing; marketingový výzkum; komunikační strategie
Název práce: Marketing communication of a selected brand
Autor(ka) práce: Kšandová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyze the communication strategy of Garnier on the Czech market and to assess its efficiency as well as suggest improvements and find new opportunities of the brand based on analysis of the communication strategy and current trends. The thesis is divided into five parts, first of them is devoted to marketing and marketing communication in general in order to provide basic information about the topic. Communication mix, its tools and current trends are examined in the second part. The third part is focused on L’Oréal company, its history and portfolio of brands. The fourth part consists of history and products of Garnier and introduces the current communication tools. There is a marketing research in form of online questionnaire in the fifth part. Outcome in a form of evaluation of the success of current marketing communication strategy of the brand, recommendations for improvements and identification of opportunities are based on both – theoretical sources and practical part.
Klíčová slova: marketing; marketing communication; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 24. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66557/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: