Role Instagramu v nákupním rozhodování generace Y

Název práce: Role Instagramu v nákupním rozhodování generace Y
Autor(ka) práce: Vaňková, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociální sítě Instagram a její rolí v nákupním rozhodování jedinců generace Y pro oblast cestovního ruchu. Cílem práce je vyhodnotit, na jakou část nákupního rozhodování jednotlivců generace Y má sociální síť Instagram největší vliv. První kapitola se věnuje jednotlivým fázím nákupního rozhodování a také definici generace Y. V rámci druhé kapitoly je podrobněji popsán cestovní ruch, jeho specifika v marketingu. Konec kapitoly se věnuje online marketingu a jeho nástrojům. Třetí kapitola se zaměřuje na sociální síť Instagram, její vývoj a možnosti marketingové komunikace, které tato síť nabízí. Ve čtvrté kapitole je popsáno primární šetření v podobě online dotazníku, který posloužil jako nástroj pro sběr podkladů k výzkumu. Na konci kapitoly jsou výsledky analyzovány a shrnuty v závěru bakalářské práce.
Klíčová slova: Nákupní rozhodování; Marketingová komunikace; Instagram; Generace Y; Cestovní ruch
Název práce: The role of Instagram in purchase decision making of generation Y
Autor(ka) práce: Vaňková, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with social network Instagram and its role in purchase decision making of generation Y in relation to tourism. The main objective of this work is to evaluate which part of purchase decision making of millennials is influenced the most by Instagram. The first chapter describes phases of the decision-making process and it also defines generation Y. The second chapter describes tourism, its specifics in marketing and the end of the chapter deals with online marketing and its tools. The third chapter focuses on Instagram, its development and the possibilities of marketing communication that is offered by this network. The fourth chapter describes the primary survey in the form of an online questionnaire, which was used as a tool for collecting research data. At the end of this chapter, the results are analysed and summarized in the conclusion of the thesis.
Klíčová slova: Instagram; Purchasing decision; Tourism; Generation Y; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 23. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66284/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: