Jak zvýšit návštěvnost představení divadla Na Fidlovačce

Název práce: Jak zvýšit návštěvnost představení divadla Na Fidlovačce
Autor(ka) práce: Taová, Mai Trang
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovou strategií divadla Na Fidlovačce v Praze a jejím hlavním cílem je identifikace a vyhodnocení stávající marketingové strategie a podání návrhu konkrétních praktických opatření ke zvýšení návštěvnosti divadla na Fidlovačce. Nejprve se v první části věnuji teoretickým poznatkům dané oblasti- divadlu a v následující části jeho marketingovému mixu. Teoretická část má za cíl vymezit specifika divadla a marketingu divadla Na Fidlovačce. Cílem praktické části je analýza současné marketingové strategie formou SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
Klíčová slova: zvýšení návštěvnosti; Divadlo Na Fidlovačce; marketingový mix
Název práce: How to increase the attendance of the theatre on Fidlovačka
Autor(ka) práce: Taová, Mai Trang
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the theater Na Fidlovačce in Prague and its main goal is to identify and evaluate the current marketing strategy and to submit a proposal of concrete practical measures to increase the attendance of the theater on Fidlovačka. First, in the first part I deal with the theoretical knowledge of the given area - theater and in the following part its marketing mix. The theoretical part aims to define the specifics of theater and marketing of the theater Na Fidlovačce. The aim of the practical part is to analyze the current marketing strategy in the form of SWOT analysis and questionnaire survey.
Klíčová slova: marketing mix; Theatre on Fidlovačka; increase of attendance

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2017
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 24. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62541/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: