Budování osobního brandu online

Název práce: Budování osobního brandu online
Autor(ka) práce: Zadáková, Diana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vidim, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je věnována procesu budování osobního brandu. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem osobní brand, představeny koncepce vhodné pro nalezení vlastní USP a detailně popsán proces osobního brandingu se zaměřením na online prostředí. Praktická část spočívá v analýze vybraných nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích s cílem identifikovat klíčové faktory, které přispěly k vybudování silné osobní značky. Metodologie analýzy je představována vlastním assessment modelem PECS, který je detailně rozpracován v praktické části. V závěru jsou uvedeny shrnující výsledky provedené analýzy. Současně je uvedena sada doporučení, jakým způsobem by měl jedinec budovat a řídit osobní brand zejména online.
Klíčová slova: Osobní brand; Osobní branding; Komunikace osobní značky; Influenceři; Sociální sítě
Název práce: Building personal brand online
Autor(ka) práce: Zadáková, Diana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vidim, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is devoted to the process of building a personal brand. It is divided into theoretical, methodological, and practical parts. The theoretical part explains the concept of personal brand, introduces methods suitable for finding own USP and describes in detail the process of personal branding with a focus on online communication. The practical part consists of analyzing some of the most influential Czechs on social networks in order to identify the key factors that have contributed to building a strong personal brand. The methodology of the analysis is presented by author´s own assessment model called PECS, which is elaborated in detail in the practical part. In the conclusion chapter the results of the analysis are summarized and recommendations on how an individual should build and manage personal brand online are outlined.
Klíčová slova: Social media; Personal branding; Personal brand communication; Influencers; Personal brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2018
Datum podání práce: 1. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66074/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: