Marketingová komunikace na telekomunikačním trhu v České republice

Název práce: Marketingová komunikace na telekomunikačním trhu v České republice
Autor(ka) práce: Treskoň, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kraus, Ferdinand
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je na základě provedeného výzkumu zjistit postoj spotřebitelů k marketingové komunikaci společností působící na telekomunikačních trhu v České Republice a navrhnout odpovídající směry její orientace. Výzkum je rozdělený do dvou částí. První část zkoumá vztah mezi lidmi a marketingovou komunikací telekomunikačních společností pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledkem je zjištění vnímání této komunikace ze strany dnešní společnosti. V druhé části byly použity osobní expertní rozhovory se zaměstnanci jedné z telekomunikačních společností. Návrhy doporučení, prověřené skupinovým rozhovorem, budou navrženy s ohledem na teoretické zásady a výsledky získané z provedeného průzkumu, které by posléze mohly vést ke zlepšení současné situace.
Klíčová slova: marketingová komunikace; marketing telekomunikačních operátorů; marketing; media; sociální sítě; reklama
Název práce: Marketing communication on the telecommunications market in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Treskoň, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kraus, Ferdinand
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to find out the attitude of people to marketing communication of a company operating on the telecommunication market in the Czech Republic. The research is divided into two parts. The first part examines the relationship between people and marketing communication of telecommunication companies by means of a questionnaire survey, which results in the perception of this communication by today's society. In the second part personal interviews with employees of one of the telecommunication companies were used. The draft recommendations, proven by focus group, will be drafted with regard to the theoretical principles and results obtained from the survey, which could eventually lead to an improvement in the current situation.
Klíčová slova: social networks; marketing; marketing communication; media; marketing of telecommunications companies; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66920/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: