Inovácie marketingovej stratégie start-upu

Název práce: Inovácie marketingovej stratégie start-upu
Autor(ka) práce: Hlinková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom diplomovej práce je návrh inovácií marketingovej stratégie start-upu, ktorý vznikol za účelom výroby a predaja prírodného obalu na potraviny. V prvej časti praktického výskumu je podrobne opísaný start-up, od jeho hlavnej myšlienky, firemnej identity až po samotný produkt. Druhá časť praktického výskumu sa zaoberá analýzou konkurenčného prostredia a kvalitatívnym marketingovým výskumom focus group. Na základe analyzovania a následného vyhodnotenia insightov získaných od respondentov sú predstavené návrhy a vytvorené persóny, ktoré by mohli pomôcť produktu k rýchlejšiemu rastu a celkovej prosperite novej značky Peelo na cieľovom trhu. Poznatky získané zo skupinových diskusií a SWOT analýzy poukazujú na veľa silných stránok a príležitosti, ktoré by spoločnosť mohla využiť vo svoj prospech, ale aj slabých stránok a pripomienok, ktoré by mala brať na vedomie a prípadne na nich zapracovala. Zásadná a najdôležitejšia bude efektívna a relevantná komunikácia produktu smerom k spotrebiteľom.
Klíčová slova: Marketingová stratégia; Marketingový výskum; Ekologický produkt; Udržateľný životný štýl; Start-up
Název práce: Inovácie marketingovej stratégie start-upu
Autor(ka) práce: Hlinková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh inovací marketingové strategie start-upu, který vznikl za účelem výroby a prodeje přírodního obalu na potraviny. V první části praktického výzkumu je podrobně popsán start-up, od jeho hlavní myšlenky, firemní identity až po samotný produkt. Druhá část praktického výzkumu se zabývá analýzou konkurenčního prostředí a kvalitativním marketingovým výzkumem focus group. Na základě analyzování a následného vyhodnocení insightov získaných od respondentů jsou představeny návrhy a vytvořené persóny, které by mohly pomoci produktu k rychlejšímu růstu a celkové prosperitě nové značky Peel na cílovém trhu. Poznatky získané ze skupinových diskusí a SWOT analýzy poukazují na mnoho silných stránek a příležitosti, které by společnost mohla využít ve svůj prospěch, ale i slabých stránek a připomínek, které by měla brát na vědomí a případně na nich zapracovala. Zásadní a nejdůležitější bude efektivní a relevantní komunikace produktu směrem ke spotřebitelům.
Klíčová slova: Start-up; Marketingová strategie; Marketingový výzkum; Ekologický produkt; Udržitelný životní styl
Název práce: Innovation of start-up marketing strategy
Autor(ka) práce: Hlinková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main goal of the thesis is to design the innovation of start-up marketing strategy, which was created for the purpose of production and sale of natural, organic food wrap. In the first part of the practical research, start-up, from its main idea, corporate identity to the product itself, is described in detail. The second part of the research deals with the analysis of competitive environment and qualitative marketing research - focus group. Based on the analysis and subsequent evaluation of the insights obtained from the respondents, the proposals and created personas are presented, which could help the product to grow faster and to achieve overall prosperity of the new brand Peelo in the target market. Learnings from the group discussions and the SWOT analysis point to many strengths and opportunities that the company could use to its advantage, as well as the weaknesses and comments that it should take into account and possibly work on them. However, effective and relevant communication of the product with consumers will be essential and most important.
Klíčová slova: Start-up; Marketing strategy; Marketing research; Ecological product; Sustainable lifestyle

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2018
Datum podání práce: 15. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69235/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: