Vliv a transparentnost influencerů v on-line mediích

Název práce: Vliv a transparentnost influencerů v on-line mediích
Autor(ka) práce: Vylchak, Alina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o fenoménu influencer marketingu na sociálních sítích a klade si za cíl zjistit současnou situaci týkající se transparentnosti on-line influencerů a existující regulace v tomto odvětví. Autorka práce se zabývá analýzou polostrukturovaných kvalitativních rozhovorů s novodobými názorovými vůdci a rozborem legislativy a precedentů týkajících se reklamy na on-line sociálních sítích. Pro lepší pochopení je provedena komparace s jinými zeměmi. Teoretická část práce obsahuje především definici a charakteristiku influencerů jako takových, jejich působnost a vliv na sledující publikum. Práce také přibližuje způsoby navazování spolupráce a odměňování influencerů.
Klíčová slova: Regulace; Influencer; Reklama
Název práce: Influence and transparency of influencers in on-line media
Autor(ka) práce: Vylchak, Alina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the phenomenon of social media influencer marketing and is aimed at investigating the current situation with on-line influencers transparency and existing regulations in this branch. The author analyzes the semi-structured qualitative interviews with the leaders of opinions and studies the legislature of social media advertisement precedents. A comparison with the other countries was made for a better understanding of the situation. Theoretical part contents a definition and characteristics of influencers as such, their activity, and the way they influence their audience. This work also suggests ways of cooperation with influencers and rewarding them.
Klíčová slova: Influencer; Advertisement; Regulation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 6. 2019
Datum obhajoby: 16. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66666/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: