Analýza marketingové a komunikační strategie vybraného start-upu

Název práce: Analýza marketingové a komunikační strategie vybraného start-upu
Autor(ka) práce: Tomanová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou a komunikační strategii společnosti PERKMAN s.r.o., a na základě zjištěných poznatků navrhnout společnosti vhodná doporučení pro budoucí směřování podniku. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové strategii, marketingovém mixu a marketingové komunikaci. Praktická část seznamuje se společností PERKMAN s.r.o., analyzuje situaci na trhu a hlavní konkurenty. Pro účely výzkumu bylo provedeno dotazníkové šetření se vzorkem 300 respondentů, které zjišťuje jejich nákupní chování při výběru dárků pro rodiče a postoje k nabízenému produktu. Kvantitativní výzkum byl dále doplněn o výzkum kvalitativní, který byl realizován za pomoci hloubkových rozhovorů s vzorkem 5 respondentů spadajících do cílové skupiny firmou nabízeného produktu. V závěru jsou na základě sekundárního i primárního šetření navržena vhodná doporučení pro budoucí směřování společnosti.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingová komunikace; start-up; dárkové předměty
Název práce: The Analysis of the Marketing and Communication Strategy of the Selected Start-up
Autor(ka) práce: Tomanová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this diploma thesis is to analyse marketing and communication strategy of the company called PERKMAN s.r.o. and to suggest suitable recommendation for future aiming of the company based on ascertained information. Theoretical part of the thesis summarises information about marketing strategy, marketing mix and marketing communication. Practical part of the thesis acquaints with the company PERMAN s.r.o., analyses the market situation and main competitors. For the purposes of the research there was a questionnaire survey made, with the sample of 300 respondents, which ascertains their shopping behaviour during their selection of the gifts for their parents and their attitude towards the offered product of the company. The quantitative research was then complemented by the qualitative research which was carried out thanks to the depth interviews with the sample of 5 respondents of the targeted group of the company. In conclusion, there are suggested suitable recommendations based on the secondary and primary research for the future aiming of the company.
Klíčová slova: Marketing Strategy; Marketing Communication; Start-up; Gift Market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2018
Datum podání práce: 12. 8. 2019
Datum obhajoby: 10. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67838/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: