Vnímaní vybrané značky na českém trhu

Název práce: Vnímanie vybranej značky na českom trhu
Autor(ka) práce: Senková, Lucia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce je zistiť vnímanie značky Pietro Filipi na českom trhu u spotrebiteľov vo veku 25-50 rokov. V práci je obsiahnuté jednak teoretické východisko, ktoré popisuje základné pojmy ako značka či marketingový mix, ktoré tvoria základ pre ďalšie časti práce. Na teoretickú časť naväzuje metodologická časť, ktorá popisuje metódu zberu dát. Praktická časť predstavuje značku Pietro Filipi, v práci je obsiahnutá aj SWOT analýza firmy a vlastný kvantitatívny marketingový výskum, ktorý prebiehal prostredníctvom dotazníkového šetrenia. V závere práce sú zhrnuté výsledky tohoto výskumu a na základe nich sú uvedené odporúčania na zlepšenie.
Klíčová slova: vnímanie značky; marketingový výskum; Pietro Filipi; marketing
Název práce: Vnímaní vybrané značky na českém trhu
Autor(ka) práce: Senková, Lucia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je zjistit vnímání značky Pietro Filipi na českém trhu u spotřebitelů ve věku 25-50 let. V práci je obsaženo jednak teoretické východisko, které popisuje základní pojmy jako značka či marketingový mix, které tvoří základ pro další části práce. Na teoretickou část navazuje metodologická část, která popisuje metodu sběru dat. Praktická část představuje značku Pietro Filipi, v práci je obsažena i SWOT analýza firmy a vlastní kvantitativní marketingový výzkum, který probíhal prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru práce jsou shrnuty výsledky tohoto výzkumu a na základě nich jsou uvedeny doporučení na zlepšení.
Klíčová slova: marketingový výzkum; Pietro Filipi; marketing; vnímání značky
Název práce: Perception of selected brand on the Czech market
Autor(ka) práce: Senková, Lucia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyse the perception of the Pietro Filipi brand on the Czech market among customers aged 25-50. The thesis includes a theoretical basis that describes the basic concepts such as brand or marketing mix that create a basis for the following parts of the thesis. The theoretical part is followed by a methodological part that describes the method of data collection. The practical part introduces the Pietro Filipi brand, the thesis includes also the SWOT analysis of the company and a quantitative marketing research, which was conducted through a questionnaire survey. The research results and recommendations for improvement are summarized in the conclusion.
Klíčová slova: Pietro Filipi; brand perception; marketing research; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2018
Datum podání práce: 27. 8. 2019
Datum obhajoby: 12. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68886/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: