Využití influencerů v online marketingových aktivitách organizací

Název práce: Využití influencerů v online marketingových aktivitách organizací
Autor(ka) práce: Tyrpekl, Daniel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermák, Radim
Oponenti práce: Potančok, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je sepsat řadu doporučení pro influencery a firmy, které jejich služeb využívají, jakým způsobem by se měli na propagaci značek, produktů a služeb zaměřit, aby byl influencer marketing co nejúčinější.V práci budou nejprve rozebrány teoretické základy online marketingu a marketingového a komunikačního mixu. Následovat bude přiblížení spotřebního a nákupního chování. Poté budou vysvětleny rozdíly mezi současnými generacemi a komunikačními prostředky, které využívají. Následovat bude vysvětlení termínu názorové vůdcovství, které je základem pro influencer marketing, jehož význam bude přiblížen hned poté.V další části práce budou představeny výsledky výzkumného šetření všech zainteresovaných stran v influencer marketingu a porovnání jednotlivých úhlů pohledu a zkušeností. Po diskuzi těchto výsledků budou sestavena již zmíněná doporučení.
Klíčová slova: názorové vůdcovství; marketing; influencer; sociální sítě
Název práce: Use of influencers in the online marketing activities of organizations
Autor(ka) práce: Tyrpekl, Daniel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Čermák, Radim
Oponenti práce: Potančok, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to write a series of recommendations for influencers and companies using their services, how they should aim to promote brands, products and services in order to make influencer marketing as effective as possible.The theoretical fundamentals of online marketing and marketing and communication mix will be discussed first. Consumer and purchasing behavior will then be discussed. Then the differences between the current generations and the communication means they use will be explained. This will be followed by an explanation of the term opinion leadership, which is the basis for influencer marketing. Its meaning will be discussed thereafter.The next part of the thesis will present the results of a survey of all interested parties in influencer marketing with a comparison of individual points of view and their experiences. After discussing these results, the above-mentioned recommendations will be made.
Klíčová slova: influencer; marketing; opinion leadership; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2018
Datum podání práce: 27. 11. 2019
Datum obhajoby: 29. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68407/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: