Ethical Challenges of Multicultural Marketing

Název práce: Ethical Challenges of Multicultural Marketing
Autor(ka) práce: Remizov, Gleb
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Müller, Karel
Oponenti práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
In the modern world society reacts sharply to unethical behavior of companies. The goal of the thesis is to analyze the problems of ethically-driven decisions of companies, provide the reader with a secondary research of the topic and to investigate and compare different advertising campaigns in order to highlight mistakes and attempt to develop a strategy to avoid them in the future cases with an addition of marketing strategies’ adaptation to contemporary realities.The theoretical part describes ethics, some of the ethical theories and explains the role of ethics in marketing. The thesis provides examples of companies’ marketing successes and failures.
Klíčová slova: ethical challenges; marketing campaigns; CSR
Název práce: Ethical Challenges of Multicultural Marketing
Autor(ka) práce: Remizov, Gleb
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Müller, Karel
Oponenti práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Moderní společnost reaguje velmi ostře na neetické jednání společností. Cíl této práce je analyzovat problémy eticky zabarvených rozhodnutí společností, poskytnout čtenáři druhotný průzkum tohoto tématu a prozkoumat a zhodnotit jiné reklamní kampaně. Účelem toho je vyznačit chyby a snažit se vytvořit strategii jak se těchto chyb vyvarovat v budoucích případech spolu s marketingovými kampaněmi a jejich použití v dobách budoucích. Teoretická část popisuje etiku, některé etické teorie a vysvětluje roli etiky v marketingu. Diplomová práce poskytuje příklady marketingovych úspěchů a selhání některých společností.
Klíčová slova: etické výzvy; marketingové kampaně; CSR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra politologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 5. 2018
Datum podání práce: 30. 11. 2019
Datum obhajoby: 7. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65959/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: