Marketingová komunikace vybrané společnosti v segmentu hraček

Název práce: Marketingová komunikácia vybranej spoločnosti v segmente hračiek
Autor(ka) práce: Pavúrová, Karin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mráz , Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie spoločnosti Hasbro na českom trhu v segmente hračiek, so zameraním sa na produktovú kategóriu spoločenských hier. Práca skúma teoretické východiská tvorby marketingovej komunikačnej stratégie, obsahuje analýzu marketingového mixu a komunikačného mixu spoločnosti ale aj jej hlavných konkurentov, a to na základe nadobudnutých teoretických poznatkov. Hlavným prínosom tejto práce sú konkrétne odporúčania na zvýšenie efektivity marketingovej komunikácie spoločnosti Hasbro na lokálnom trhu. Tieto odporúčania sa opierajú jak o teoretické závery, tak aj o výsledky vlastného dotazníkového šetrenia.
Klíčová slova: Hasbro Česká republika; marketingová komunikácia; spoločenské hry; trh hračiek a hier
Název práce: Marketingová komunikace vybrané společnosti v segmentu hraček
Autor(ka) práce: Pavúrová, Karin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mráz , Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Hasbro na českém trhu v segmentu hraček, se zaměřením na produktovou kategorii společenských her. Práce zkoumá teoretická východiska tvorby marketingové komunikační strategie, obsahuje analýzu marketingového mixu a komunikačního mixu společnosti ale i jejích hlavních konkurentů, a to na základě nabytých teoretických poznatků. Hlavním přínosem této práce jsou konkrétní doporučení pro zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti Hasbro na lokálním trhu. Tato doporučení se opírají jak o teoretické závěry, tak i o výsledky vlastního dotazníkového šetření.
Klíčová slova: společenské hry; trh hraček a her; marketingová komunikace; Hasbro Česká republika
Název práce: Marketing communication of a selected company in the Toy segment
Autor(ka) práce: Pavúrová, Karin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mráz , Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This master thesis deals with the analysis of marketing communication of Hasbro company on the Czech market in the toy segment, focusing on the board games product category. The thesis examines the theoretical foundations of creating a marketing communication strategy, contains an analysis of the marketing mix and communication mix of the company, but also of its main competitors, based on acquired theoretical knowledge. The main contribution of this work are concrete recommendations for increasing the effectiveness of Hasbro marketing communication in the local market. These recommendations are based both on theoretical conclusions and on the results of the questionnaire investigation itself.
Klíčová slova: marketing communication; Hasbro Czech Republic; board games; toy segment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 1. 2019
Datum podání práce: 5. 12. 2019
Datum obhajoby: 15. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68364/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: