Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu

Název práce: Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Autor(ka) práce: Brožková, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Walzelová, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem a jejího dopadu na brand image a nákupní chování v kosmetickém průmyslu. Cílovou skupinou této práce jsou ženy z generace millennials. Teoretická část této práce popisuje termín společenské odpovědnosti firem a jeho vývoj, stejně tak jako jeho vztah k brand image a nákupnímu chování. V rámci aplikační části této práce jsou představeny konkrétní příklady CSR aktivit a kampaní vybraných společností a značek v kosmetickém průmyslu. Dále je proveden kvalitativní výzkum v podobě částečně strukturovaných hloubkových rozhovorů s 10 respondentkami. Z těchto rozhovorů vyplývá rostoucí důležitost tématu společenské odpovědnosti a také angažovanost spotřebitelek v této oblasti. Na závěr je konstatován přímý vliv CSR na brand image a efekt na nákupní chování.
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem; nákupní chování; brand image; kosmetický průmysl
Název práce: The influcence of CSR on Consumer Buying Behaviour and Brand Image in the cosmetics industry
Autor(ka) práce: Brožková, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Walzelová, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis is focused on the topic of Corporate Social Responsibility and its effects on brand image and consumer buying behaviour in the cosmetics industry. The target group of this thesis are women members of the millennial generation. The theoretical part of this thesis describes the term of corporate social responsibility and its development, as well as its relationship to brand image and consumer buying behaviour. Within the practical part, specific examples of CSR activities and campaigns in the cosmetics industry are described. Furthermore, qualitative research in the form of semi-structured in-depth interviews is conducted with 10 respondents. These interviews illustrate the growing importance of the topic of Corporate social responsibility and also the involvement of consumers in this area of interest. In conclusion, the direct influence of CSR on brand image is stated and also its effect on consumer buying behaviour.
Klíčová slova: Corporate Social Responsibility; Consumer buying behaviour; Brand image; Cosmetics industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2019
Datum podání práce: 5. 12. 2019
Datum obhajoby: 29. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70089/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: