Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha

Název práce: Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha
Autor(ka) práce: Stránská, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Horňáková, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce zkoumá vernisáž jako významnou součást PR aktivit muzeí a galerií. V teoretické části práce jsou rozebrány vzorce chování návštěvníka, nástroje public relations a konkrétně event marketing. Z těchto poznatků vychází praktická část, která se věnuje Grand Openingu, vernisáži, kterou organizuje Národní galerie Praha. V centru pozornosti práce je návštěvník a jeho motivace k návštěvě Grand Openingu. Ta je nejprve nahlížena optikou zaměstnanců NGP pomocí čtyř rozhovorů a následně ověřena dotazníkem distribuovaným samotným hostům listopadového Openingu 89. Hypotéza definovaná na základě rozhovorů je po vyhodnocení dotazníku z velké části potvrzena. Práce tak dochází k závěru, že klíčovou motivací návštěvníků je setkání s přáteli, přičemž výstavní a doprovodný program Openingu hraje v rozhodovacím procesu až sekundární roli.
Klíčová slova: vernisáž; event marketing; Grand Opening; Národní galerie Praha
Název práce: Grand Opening as a Part of the PR Activities of National Gallery Prague
Autor(ka) práce: Stránská, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Horňáková, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis examines an art exhibition opening as an important part of museums’ and galleries’ PR activities. In the theoretical part, visitors’ behaviour patterns, public relations tools and event marketing are analysed. Based on this knowledge, practical work has been conducted, which is devoted to the Grand Opening, an art exhibition opening organized by National Gallery Prague. The focus is on the visitor and his/her motivation to visit the Grand Opening. The motivation is first examined through the lens of NGP employees using four interviews and then verified by a questionnaire distributed to the guests of the Opening 89. Based on the initial interviews, a hypothesis was defined, which was then largely confirmed following the questionnaire evaluation. It has been concluded that the visitors’ key motivation is meeting with friends, while the exhibition and accompanying program of Opening play a secondary role in the decision-making process.
Klíčová slova: Exhibition opening; Event marketing; National Gallery Prague; Grand Opening

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 8. 2019
Datum podání práce: 6. 12. 2019
Datum obhajoby: 28. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70987/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: