Návrh SEO strategie pro start-up HledejLéky.cz

Název práce: Návrh SEO strategie pro start-up HledejLéky.cz
Autor(ka) práce: Kváš, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je návrh SEO strategie pro start-up HledejLéky.cz, nově vzniklého internetového vyhledávače léků. Teoretická část popisuje internet a jeho vliv na marketing, dále pak roli internetových vyhledávačů a jejich fungování. Podstatná část teoretické části je věnována On-page a Off-page faktorům, na které navazuje popis zakázaných metod Black hat SEO. Po teoretické části následuje prostor pro popis metodologie, která se skládá z kvantitativního i kvalitativního výzkumu a z analýzy získaných dat pomocí použitých specializovaných analytických nástrojů. Úvodní segment praktické části je věnován představení start-upu HledejLéky.cz, který je následně analyzován z pohledu SEO. Na základě této analýzy a teoretických poznatků je navržena SEO strategie, jejímž dlouhodobým cílem je mimo jiné zvýšení pozic stránek HledejLéky.cz ve vyhledávání.
Klíčová slova: Analýza; Vyhledávání; SEO
Název práce: Design of SEO strategy for start-up HledejLéky.cz
Autor(ka) práce: Kváš, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to design SEO strategy for start-up HledejLéky.cz, a newly created internet drug search engine. The theoretical part describes the internet and its influence on marketing, then the role of internet search engines and their functioning. A substantial part of the theoretical part is devoted to On-page and Off-page factors, which is followed by a description of prohibited Black hat SEO methods. The theoretical part is followed by description of the methodology, which consists of quantitative and qualitative research, and of the analysis of the data obtained from specialized marketing tools. The introductory segment of the practical part is devoted to introducing the start-up HledejLéky.cz, which is subsequently analysed from the SEO perspective. Based on this analysis and theoretical knowledge is then proposed SEO strategy whose long-term goal is, among other things, to increase the position of HledejLéky.cz site in search.
Klíčová slova: SEO; analysis; search

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2019
Datum podání práce: 6. 12. 2019
Datum obhajoby: 23. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70178/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: