PR strategie neziskové organizace

Název práce: PR strategie neziskové organizace
Autor(ka) práce: Čabáková, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou public relations v konkrétní neziskové organizaci. Cílem práce je analyzovat současný stav public relations ve Sportovním tanečním klubu 6dance a následně navrhnout ucelenou inovativní PR strategii včetně plánu jednotlivých aktivit. Současný stav public relations klubu je analyzován pomocí interních zdrojů, expertního rozhovoru s majitelkou klubu a dotazníkového šetření. V návaznosti na zjištěné nedostatky současné strategie jsou navržena doporučení, která by tyto nedostatky měla eliminovat a zvýšit tak efektivnost public relations ve spolku. Díky nové PR strategii by klub měl účinněji a efektivněji dosahovat cílů organizace. Po zabudování nové strategie by se měla zvýšit návštěvnost klubu a celkové povědomí o činnostech klubu především ve městě Tábor a blízkém okolí.
Klíčová slova: Nezisková organizace; Public relations; Mediální komunikace; Taneční klub; PR strategie
Název práce: PR Strategy of a Non-Profit Organization
Autor(ka) práce: Čabáková, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with the issue of public relations in a specific non-profit organization. The aim of the thesis is to analyze the current state of public relations in the 6dance Sports Dance Club and subsequently to propose comprehensive and innovative PR strategy including a plan of individual activities. The current state of public relations of the club is analyzed using internal sources, expert interview with the club owner and questionnaire survey. In response to identified shortcomings of the current strategy, recommendations are proposed that should eliminate these shortcomings and thus increase the effectiveness of public relations of the club. Thanks to a new PR strategy, the club should be more efficient in achieving its goals. After applying the new strategy, the club's attendance and overall awareness of the club's activities should be increased, especially in Tábor and its surroundings.
Klíčová slova: Media communication; Non-profit organization; Public relations; PR strategy; Dance Club

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2018
Datum podání práce: 17. 12. 2019
Datum obhajoby: 29. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65890/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: