Marketingová komunikace značky ECCO na českém trhu

Název práce: Marketingová komunikace značky ECCO na českém trhu
Autor(ka) práce: Ottlová, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci obuvnické značky ECCO, jež byla založena v r. 1963 v Dánsku a v České republice je přítomna již 17 let. Cílem práce je zhodnocení současné marketingové komunikace značky ECCO na českém trhu a následné navržení určitých doporučení pro zlepšení či přehodnocení daných marketingových aktivit, které značka na lokálním trhu provozuje. První část práce se věnuje marketingové komunikaci teoreticky – popisuje stručně její historii, cíle a efektivnost, dále se věnuje marketingovému mixu a podrobněji jeho jednotlivým částem a v poslední řadě představuje nové trendy v oblasti marketingové komunikace. Druhá část práce se zabývá historií a výrobou obuvi značky ECCO, jejím postavením na světovém a českém trhu obuvi a poté přechází do představení stávající marketingové komunikace značky na českém trhu. V této části práce je rovněž popsán vlastní výzkum provedený v podobě dotazníkového šetření, na kterém je postavena poslední část práce věnující se návrhům na zlepšení marketingové komunikace ECCO v budoucnu.
Klíčová slova: komunikační mix; komunikační trendy; marketingová komunikace; ECCO; obuv
Název práce: Marketing communication of the brand ECCO on the Czech market
Autor(ka) práce: Ottlová, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on marketing communication of the brand ECCO Shoes, which was founded in 1963 in Denmark and has been present in the Czech Republic already for 17 years. The aim of the thesis is to analyze the current marketing communication of the brand ECCO on the Czech market and to introduce certain recommendations for improvement or reassessment of marketing activities that the brand has been implementing on the local market. The first part of the thesis deals with marketing communication in theory – briefly describes its history, goals and effectivity, then it deals with marketing mix and its parts in detail. Finally new trends in marketing communication are introduced. The second part of the thesis focuses on the history and production of ECCO shoes, its position on the international and local Czech shoe market. Afterwards, there is the brand’s current marketing communication on the Czech market described. In this part there is also introduced a research in a form of questionnaire survey which the third part of the thesis incorporating recommendations for improvement of further ECCO’s marketing communication is built on.
Klíčová slova: communication trends; ECCO; shoes; marketing communication; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 4. 2019
Datum podání práce: 15. 4. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69579/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: