Podnikání a úspěšné firmy po celém světě

Název práce: Entrepreneurship and successful firms around world
Autor(ka) práce: Šimonová, Berta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Mura, Ladislav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Entrepreneurship nowadays is recognized as a critical resource in the economic development process of a country. Given this fact entrepreneurship development received serious attention among the policymakers, planners, and economists as a strategy of economic growth. The literature review is focusing on the introduction of the importance of entrepreneurial activity, emphasizing the importance of innovation closely related to reflecting on the current and future trends in entrepreneurship. In further chapters of the theoretical part of the thesis, the steps necessary to encounter are described to achieve success and maintain the sustainable development of the business. The empirical part of the work is processing secondary data that is going to show what were the key factors that helped Google and Microsoft become successful and how these two companies were growing. At the end of this part there is going to be a comparison of search engines from Google and Microsoft. Various similarities and differences will be shown to see why Google’s search engine is more popular than Microsoft’s search engine, called Bing.
Klíčová slova: business; entrepreneurship; entrepreneur; market; search engine
Název práce: Podnikání a úspěšné firmy po celém světě
Autor(ka) práce: Šimonová, Berta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Mura, Ladislav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Podnikání je v dnešní době vnímáno jako kritický zdroj v procesu vývoji ekonomiky v dané zemi. S ohledem na tuto skutečnost byl rozvoji podnikání věnována pozornost mezi tvůrci pravidel, projektanty a ekonomy, jako stategie hospodářského růstu. Přehled literatury se zaměřuje na zavedení důležitosti podnikatelské činnosti a zdůrazňuje význam inovací úzce související se součastnými a budoucími trendy v podnikání. V dalších kapitolách teoretické části práce jsou popsány kroky nutné k dosažení úspěchu a zachování udržitelného rozvoje podnikání. Empirickou součástí práce je zpracování sekundárních dat, která ukazují, jaké klíčové faktory pomohly společnosti Google a Microsoft být úspěšnými a jak tyto dvě společnosti rostly. Na konci této části bude provedeno srovnání vyhledávačů od společnosti Google a Microsoft, kde budou zobrazeny různé podobnosti a rozdíly, abychom zjistili, proč je vyhledávač Google používanější než vyhledávač od Microsoftu, nazvaný Bing.
Klíčová slova: vyhledávač; podnikání; podnikatel; byznys; trh

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Business Administration/Corporate Finance and Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2019
Datum podání práce: 10. 5. 2020
Datum obhajoby: 2020

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: