Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů

Název práce: Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů
Autor(ka) práce: Matoušková, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bedřichová, Petra
Oponenti práce: Rešovská, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vzdělávacích kurzů. Popisuje, jaké analýzy, metody a postupy jsou potřeba k vytvoření vhodné a účinné marketingové komunikace se zákazníky.Teoretická část bakalářské práce vysvětluje analýzu marketingového mixu služeb, SWOT analýzu a analýzu konkurence. Následuje rozbor postupu při tvorbě komunikační kampaně, jaké části obsahuje preprodukce a jaké pak samotné kreativní řešení. Praktická část vychází z poznatků teoretické části. Začátek obsahuje představení organizace Akademie multimédií, poté jsou uvedeny analýzy, které byly provedeny, marketingový mix, SWOT analýza a analýza konkurence v podobě marketingového mixu konkurentů. Další částí je preprodukce komunikační kampaně, která se zabývá stanovením pozice značky na trhu, cílem komunikační kampaně a cílovou skupinou. Poslední kapitolou praktické části je kreativní řešení, které obsahuje komunikační sdělení, insight, marketingovou strategii, kreativní koncept a jeho vizuální zpracování.Cílem bakalářské práce byl konkrétní návrh komunikační kampaně pro Letní akademii multimédií 2020, kterou pořádá Akademie multimédií v srpnu 2020.Závěr obsahuje shrnutí celého postupu plánování komunikační kampaně, a také zhodnocení ze strany klienta, zda byl klient s daným návrhem spokojený.
Klíčová slova: Akademie multimédií; marketingová komunikace; vzdělávací kurzy
Název práce: Marketing communication of educational courses
Autor(ka) práce: Matoušková, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bedřichová, Petra
Oponenti práce: Rešovská, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on marketing communication of educational courses. It describes what analyses, methods and procedures are needed to create appropriate and effective communication with customers.The theoretical part of the bachelor thesis contains an analysis of the marketing mix of services, SWOT analysis and competition analysis. The following is an analysis of the process of creating a communication campaign, what parts are included in the pre-production and what is the creative solution itself.The practical part is based on the knowledge of the theoretical part. The beginning contains a presentation of the organization Akademie multimédií, then the analyses that were performed, the marketing mix, SWOT analysis and analysis of the competition in form of the marketing mix of competitors are presented. The next part is the pre-production of a communication campaign, which deals with determining the brand´s position in the market, the goal of the communication campaign and the target group. The last chapter of the practical part is a creative solution, which contains a communication message, insight, marketing strategy, creative concept and its visual processing.The aim of the bachelor thesis was a specific proposal for a communication campaign for the Letní akademie multimédií 2020, organized by the Akademie multimédií in August 2020.The conclusion contains a summary of the entire process of planning a communication campaign, as well as an evaluation by the client whether the client was satisfied with the proposal.
Klíčová slova: Akademie multimédií; marketing communication; educational courses

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2019
Datum podání práce: 11. 5. 2020
Datum obhajoby: 17. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71934/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: