Kreativní strategie nočního podniku

Název práce: Kreativní strategie nočního podniku
Autor(ka) práce: Bar, Matyáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Voldřich, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce s názvem „Kreativní strategie nočního podniku“ má za cíl popsat průběh při nastavení značky nočního podniku a tvorbě její kreativní strategie. V teoretické části shromažďuje informace důležité pro naplnění těchto cílů. V praktické části tyto informace využije v praxi, kde bude popsán postup nastavení značky a kreativní strategie na příkladu reálného nočního podniku. Je zde také realizován výzkum, zpracovány jeho výsledky a tyto výsledky použity pro samotnou aplikaci kreativní strategie. Zmíněná aplikace je následně zhodnocena na základě nastavených metrik.
Klíčová slova: Kreativní strategie; marketingová komunikace; marketingový výzkum; komunikační mix; metoda dvojitého diamantu
Název práce: Creative strategy of a nightclub
Autor(ka) práce: Bar, Matyáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Voldřich, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor-thesis named „Creative strategy of a nightclub“ has aim to describe the process of the brand creation of a nightclub and creation of a creative strategy of that brand. In the theoretical part we accumulate important information for accomplishment of said goals. In the practical part we use the information accumulated in practice. We describe the process of creation of the brand and its creative strategy on a real example of a nightclub. Research is also described in this part of the thesis. We use the data from the research and apply the results on the creative strategy and then evaluate its success on the basis of set metrics.
Klíčová slova: Creative strategy; marketing communication; marketing research; double diamond method; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 2. 2019
Datum podání práce: 11. 5. 2020
Datum obhajoby: 25. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68860/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: