Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business

Autor práce: Danilovich, Natalia Nikolaevna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Osoba oponující práci: Karlíček, Miroslav

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business
Typ práce: Master thesis
Jazyk práce: English
Abstrakt: The purpose of the research is to explore what brand equity is, examine different approaches to brand evaluation and study the current situation on the high tech market. The subject of the research is the value of brand as measure of efficiency of company's performance.
Klíčová slova: brand management; brand evaluation; brand equity

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of International Relations
Název katedry: Department of International Trade
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 4. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 24.09.2009
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práceNeveřejný soubor
OponenturaNeveřejný soubor
Hodnocení vedoucíhoNeveřejný soubor

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/21250/podrobnosti