Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB

Název práce: Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Autor(ka) práce: Sachrová, Michala
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Jaroš, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.
Klíčová slova: marketingová komunikace; řízení značky; marketingový komunikační mix
Název práce: Marketing communications ČSOB - Theory and Applications
Autor(ka) práce: Sachrová, Michala
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Jaroš, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The dissertation deals with analysis of marketing communication Company Profile. The aim is primarily to describe, evaluate and compare with the competition, the current operation of the bank's marketing communications and propose any innovation or change.
Klíčová slova: Brand management; Communication mix; Marketing Communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2009
Datum podání práce: 26. 8. 2009
Datum obhajoby: 16. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18192/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: