Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga

Název práce: Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga
Autor(ka) práce: Stanislav, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jakl, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingové a komunikační strategie. Praktická část je věnována popisu hudební soutěže Skutečná liga, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Skutečné ligy. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení s časovým harmonogramem tvořící nově navrhovanou marketingovou a komunikační strategii.
Klíčová slova: hudba; marketing; komunikační strategie
Název práce: Marketing and communication strategy for music contest Skutečná liga
Autor(ka) práce: Stanislav, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jakl, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first theoretical part of the work describes in general marketing, marketing and communication strategies. The practical part is given to description of the music contest Skutečná liga, then to analysis of its target group, to analysis of its competition and of previous marketing and communication strategy. SWOT analysis is made up on the grounds of these researches. Particular, concrete recommendations with time-harmonogram building a new marketing and communication strategy were suggested according to the founded results.
Klíčová slova: music; communication strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 2. 2010
Datum podání práce: 4. 6. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25016/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: