Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace

Název práce: Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Autor(ka) práce: Hokrová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji rozebrána venkovní neboli outdoor reklama, jakožto nejpestřejší forma reklamy vůbec. Třetí kapitola práce je věnována etickému Kodexu reklamy, který za účelem regulace reklamy vydává Rada pro reklamu. Následující kapitola pojednává o problematice sociální reklamy, jejím významu a specifikách. Závěr této bakalářské práce je zaměřen na samotnou analýzu reklamní kampaně "Žiješ, protože tě rodiče chtěli". Tato kapitola popisuje samotnou kampaň, jejího zadavatele, zmiňuje postoj Rady pro reklamu vůči dané kampani a obsahuje informace o provedeném výzkumu a jeho výsledcích.
Klíčová slova: výzkum; reklamní kampaň; sociální reklama; venkovní reklama; marketingové a komerční komunikace
Název práce: Analysis of selected advertising campaign in the category of socio-environmental communication
Autor(ka) práce: Hokrová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the analysis of advertising campaign in the category of socio-ecological communication. Advertising is a phenomenon of these days. It is part of everybody's everyday life. It is all around us. This thesis informs readers about the terms of marketing communications, business communications, and forms of commercial communications of which advertising is just one form. In this work the outdoors or outdoor advertising is analyzed in detail, as the most varied form of advertising ever. The third chapter is devoted to the ethical code of advertising which is issued by the Council for promotion in order to regulate advertising. The next chapter deals with issues of social advertising, its importance and specifics. The conclusion of this thesis is focused on the analysis of the advertising campaign "You live because your parents wanted you." This chapter describes the actual campaign, its submitter, refers to the attitude of the Council for promotion towards the campaign and provides information on the conducted research and its results.
Klíčová slova: social advertising; outdoor advertising; research; advertising campaign; marketing and commercial communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2009
Datum podání práce: 16. 4. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23288/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: