Strategie řízení vybrané značky

Název práce: Strategie řízení vybrané značky
Autor(ka) práce: Petránková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Civín, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce Strategie řízení vybrané značky se zabývá vybudováním značky od samotného počátku. Vytváří koncepci značky ručně vyráběných šperků včetně marketingové strategie. Teoretická část je zaměřena na na drobné podnikání a menší živnostenskou činnost. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe vytvoření celé značky tzn. název, logo, produkty atd. a celé marketingové strategie.
Klíčová slova: Strategie; Strategické řízení; Značka
Název práce: Branding building of selected brand
Autor(ka) práce: Petránková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Civín, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to create new brand. It focuses mainly on brand elements usage, brand personality, brand equity, brand building through and marketing communication.In practical part of study, I create a my own brand. Based on the findings, recommendations, which should make brand management, are formulated.
Klíčová slova: Brand; Bran building; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22546/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: