Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Strategie řízení vybrané značky

Autor práce: Petránková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Osoba oponující práci: Civín, Ivan

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Strategie řízení vybrané značky
Typ práce: Bakalářská práce
Jazyk práce: Česky
Abstrakt: Bakalářská práce Strategie řízení vybrané značky se zabývá vybudováním značky od samotného počátku. Vytváří koncepci značky ručně vyráběných šperků včetně marketingové strategie. Teoretická část je zaměřena na na drobné podnikání a menší živnostenskou činnost. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe vytvoření celé značky tzn. název, logo, produkty atd. a celé marketingové strategie.
Klíčová slova: Strategie; Strategické řízení; Značka

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Název fakulty: Fakulta mezinárodních vztahů
Název katedry: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: Vysoká škola ekonomická v Praze

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Strategie řízení vybrané značky
Překlad názvu: Branding building of selected brand
Typ práce: Bachelor thesis
Jazyk práce: Czech
Abstrakt: The aim of this thesis is to create new brand. It focuses mainly on brand elements usage, brand personality, brand equity, brand building through and marketing communication.In practical part of study, I create a my own brand. Based on the findings, recommendations, which should make brand management, are formulated.
Klíčová slova: Brand; Bran building; Marketing

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of International Relations
Název katedry: Department of Retailing and Commercial Communications
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 14.06.2010
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce22546_xpett26.pdf [1,50 MB]
Oponentura15930_Civín.pdf [25,92 kB]
Hodnocení vedoucího22546_prusa.pdf [35,05 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/22546/podrobnosti